Gwarancja

Towary oferowany w sklepie Jubiler jest objęty gwarancją producenta. Większość zakupionych u nas produktów można zwrócić lub wymienić w terminie do 10 dni od odbioru przesyłki bez podania przyczyn. Jeśli zwrot nastąpi w przeciągu tych 10 dni gwarantujemy zwrot całej kwoty zapłaconej za wyrób przelewem na Twój rachunek

Abyśmy mogli przyjąć zwrot towaru, musi on być nie używany, nie może nosić jakichkolwiek śladów noszenia lub uszkodzeń, musi być dołączone do niego otrzymane opakowanie. Zwrócony towar powinien posiadać metkę, paragon. W przypadku biżuterii z brylantem także certyfikat.


Aby dokonać wymiany należy, po skontaktowaniu się drogą e-mailową bądź telefoniczną, przesłać towar na adres:

Sklep Jubiler
Warszawa ul. Świętokrzyska 18


Towar do wymiany Klient przesyła na swój koszt, natomiast sklep odsyła wymieniony towar na swój koszt.
Należy dołączyć dokument zakupu, który dołączany jest do każdej przesyłki oraz metkę, paragon. W przypadku biżuterii z brylantem także certyfikat. Do przesyłki prosimy dołączyć informację dotyczącą wymiany towaru ( jaki towar ma być przesłany).
Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem bez wcześniejszego ustalenia drogą telefoniczną lub e-mailową.


WAŻNE

  • Nie są zwracane koszty przesyłki, a wyrób musisz odesłać do nas na swój koszt.
  • Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
  • zwrotowi nie podlegają
    • wszystkie obrączki, które są zamówieniami indywidualnymi
    • wyroby w których na życzenie Klienta dokonano zmian, napisów, oprawiono nietypowe kamienie lub które wykonano w nietypowych rozmiarach
    • bransoletki z kolekcji JOLI

USTAWA z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.

(Dz. U. Nr 22, poz. 271).